აქტუალური
ჩაშლილი გარიგებები და შეუსრულებელი ვალდებულებები ქართული ეკონომიკისთვის უცხო არ არის: ბათუმის პორტი, ინდუსტრიული ზონები, „ჭიათურმანგანუმი“ და ა.შ. ახლა ამ ნუსხას ფოთის პორტიც დაემატა და არ არის გამორიცხული, ფოთის აეროპორტიც ამ ჩამონათვალში მოხვდეს.
ჯერ გაურკევეველია, რა ბედი ეწევა ფოთის ინდუსტრიულ ზონას, რომლის გაშენების ვალდებულება „რაკიამ“ ფოთის პორტის მმართველობაში გადაცემისას აიღო. რაც შეეხება ფოთის პორტს, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო ადასტურებს, რომ მისი ახალი მფლობელი დანიური „Maersk“-ის შვილობილი კომპანია „APM Terminal“ გახდა, რომელსაც მმართველობაში აქციათა 80% გადაეცა. ახალი ინვესტორი ვალდებული იქნება, ნავსადგურში 65 მლნ აშშ დოლარის ინვესტიცია განახორციელოს და ადგილობრივი მოსახლეობა დაასაქმოს.