„მაგთიდან“ „მობიტელის“ ქსელში, რომელიც ბაზარზე „ბილაინის“ სახელით ოპერირებს, 2,2 ათასი მომხმარებელი გადაერთო; „ჯეოსელიდან“ „მაგთიში“ – 1,6 ათასი აბონენტი; „ჯეოსელიდან“ „ბილაინში“ – 1,2 ათასი; „ბილაინიდან“ „ჯეოსელში“ – 0,83 ათასი; „ბილაინიდან“ „მაგთიში“ – 2,01 ათასი.
იმის გამო, რომ „ჯეოსელმა“ პორტირებით, სულ ცოტა, 11 ათასი ახალი აბონენტი დაიმატა, ამ დროისთვის ბაზარზე წილები ასე ნაწილდება: აბონენტების 45,34% „ჯეოსელის“ ქსელშია ჩართული, 41% „მაგთის“ საკუთრებაა, 13% „ბილაინის“ მომსახურებით სარგებლობს.
კონკურენცია გამწვავდა და შედეგიც სახეზეა: შეიძლება ითქვას, ერთადერთი, რაც ჩვენთან იაფდება, მობილურით საუბარია. ბოლო ერთი წლის განმავლობაში ტელეფონით საუბრის ფასი დაახლოებით 7%-ით შემცირდა.
პორტაბელურობა ფიქსირებულ სატელეფონო ქსელსაც უნდა შეეხოს. ამ სისტემაში საქალაქო ტელეფონები 15 ნოემბრიდან ჩაერთვება.