აქტუალური
ამის მიზეზად ექსპერტები წიწიბურას, ბრინჯისა და სხვა სურსათის გაძვირებას მიიჩნევენ. ფასთა სხვაობის შემცირების გამო მომხმარებელი ისევ ხორცის ყიდვას ამჯობინებს. სუპერმარკეტების წარმომადგენლების განცხადებით, ამ ფაქტორის ხელისშემწყობ მიზეზი ისიცაა, რომ მომხმარებელს ხარისხიან პროდუქტსა და სერვისზე გაუჩნდა მოთხოვნა.
ამიტომ ბაზრობებსა და საკოლმეურნეო ბაზრებს კლიენტი მოაკლდა. ამას ხელს საკოლმეურნეო ბაზრებში წონაში მოტყუება და შენახვის პირობების დაუცველობაც უწყობს. სწორედ ამიტომ ბოლო დროს სუპერმარკეტებში ბოსტნეულის რეალიზაციაც გაიზარდა.